Облік у магазині косметики та парфумерії: як його організувати

Компанії, які займаються продажами косметичної продукції та парфумерії, мають справу з великою кількістю найменувань товарів. Без системи автоматизації обліку дуже складно зорієнтуватись в асортименті та уникнути плутанини.

Програма автоматизації магазину косметики підходить як для малого бізнесу, так і інтернет-майданчиків чи великих компаній із різноманітним асортиментом. За її допомогою легко зорієнтуватися в наявній продукції та контролювати бізнес, оперативно реагуючи на зміни.

З якими проблемами можна зіткнутися за відсутності обліку

Для магазину косметики важливо враховувати сезонні коливання попиту, адже напередодні літа чи зими окремі групи товарів стають особливо популярними. Показники продаж можуть змінюватися напередодні свят, адже в цей час багато клієнтів купують подарунки для себе й близьких. Це потрібно враховувати під час планування закупівель.

Трендова продукція поступово змінюється на фоні тих чи інших модних тенденцій, наприклад, коли попитом користуються конкретні кольори. Окрім необхідності постійного врахування цих факторів, керівники магазину косметики можуть зіткнутися з такими проблемами:

  • погіршення репутації через нестачу або відсутність популярного товару напередодні сезону;
  • зменшення прибутку ー коли клієнт не знаходить потрібного асортименту, він звертається до інших торговельних точок;
  • довгий, складний пошук товару чи неправильне формування замовлення клієнта;
  • списання нерозпроданих залишків після завершення терміну зберігання.

Усіх цих неприємностей реально уникнути, якщо автоматизувати облік. Це передбачає використання спеціальної програми, де передбачено необхідний функціонал для відстеження складських залишків, контролю продаж, прибутку, витрат тощо.

Як програма в хмарі допоможе спростити облік

Раніше всі транзакції, інформацію про товари, постачальників тощо записували вручну до електронних таблиць. Це не дуже зручний формат, адже за великої кількості товарів складно правильно зорієнтуватися та розібратися. Крім того, працівник завжди може припуститися помилки, в результаті розрахунки будуть неточними.

USAP.ONLINE ー програмне забезпечення в хмарі, яке легко адаптується під режим роботи магазину косметики. Незалежно від кількості асортименту, торговельних точок, формату (онлайн чи офлайн), сервіс допоможе організувати облік так, щоб ним не займалися працівники.

Програма в хмарі:

  • допоможе відстежувати прибуток та витрати. Це необхідно, щоб розуміти реальний стан бізнесу;
  • дозволить аналізувати попит, бачити показники продаж та планувати закупівлі відповідно до цих даних;
  • доступна 24/7 онлайн із будь-якого пристрою, підключеного до інтернету;
  • має зручний і зрозумілий інтерфейс.

USAP.ONLINE ー програма в хмарі, яка дозволить автоматизувати облік робочих процесів у магазині косметики та парфумерії. Це просте й зручне рішення для бізнесу, яке дозволить тримати все під контролем і завжди знати, що відбувається в компанії.