Сustomer Support Manager

Привіт, кандидате 👋

BillTech — багатопрофільна IT-компанія, яка понад 4 роки спеціалізується на розробці, підтримці та супроводі міжнародних проєктів у сфері Blockchain та FinTech.

Напрямки: Development, Design, IT, Product Management, Marketing, Support, Sales.

Що ти отримаєш, працюючи у нас:

  • Повний соц. пакет: 24 календарних днів відпустки, лікарняні
  • Компенсація харчування
  • Компенсація медичних послуг, сімейний лікар, check-up
  • Спортивна компенсація (танці, плавання, спортзал тощо)
  • Заняття з англ. мови
  • Компенсація навчання (курси, конференції, тренінги тощо)
  • Performance Review
  • Індивідуальний план розвитку
  • Культура зворотного звʼязку та взаємодія з топменеджментом

Для нас важливо:

  • Рівень English — B2-С1 (обов’язкове проходження тесту в офісі!)
  • Можливість працювати в денні та нічні зміни (обов’язково)
  • Вміння працювати з Google Docs
  • Аналітичний склад розуму, інтерес до криптовалюти
  • Комунікативні навички та почуття гумору
  • Стресостійкість
  • Бажання навчатись і розвиватись у сфері digital

Твої задачі:

  • Підтримувати клієнтів в чаті, спілкуватися з ними англійською мовою (письмово)
  • Навчати нових користувачів і допомагати їм пізнавати проєкт
  • Максимально швидко і якісно надавати відповідь користувачам
  • Збирати фідбек від користувачів по продукту та передавати їх команді
  • Крос комунікація з іншими відділами для вирішення проблем різного характеру

Умови роботи

  • Графік позмінний, плаваючий, 3/2 денні та нічні зміни по 8 годин 7.00−15.00, 15.00−23.00, 23.00−07.00.
  • В середньому 18 робочих, 12 вихідних днів на місяць
  • Оплата день 4,15$/год, ніч 6,20$/год (в середньому за місяць 700$+ КПІ система, що дозволяє отримувати бонус до ЗП).
  • Стажування 3 тижні, оплата 2,5$/год (в середньому 300$)

Розглядаємо лише офіс, м.Вінниця!

Пропонуємо створити резюме!

Опишіть свій досвід і навички — це підвищить ваші шанси одержати роботу мрії.

Створити резюме

Переглянути вакансію детальніше →