Застосунок Армія+ отримав важливе оновлення

Застосунок для військовослужбовців Армія+ отримав функцію виправлення даних про військову службу.

Про це повідомило Міністерство оборони України.

При цьому генерується номер заявки, щоб далі можна було актуалізувати статус оновлення даних.

Із запуском Армія+ певна частина військовослужбовців зіткнулася із тим, що інформація про їхню службу не відображається у застосунку.

Частіше за все, це траплялося через те, що оператори ТЦК та СП не оцифрували дані про актуальний статус обліку громадянина. Для виправлення даних користувачеві необхідно було встановити застосунок Резерв+, і через нього надіслати запит.

«Лише за перші чотири тижні релізу дані про свою службу актуалізували понад 60 тисяч військових, зокрема через Резерв+. Це було незручно, вимагало встановити ще один застосунок та не давало військовому зворотного зв’язку про свою заявку на оновлення даних. Тому розробили функціонал, який дозволяє оновити інформацію про свою службу через Армія+ у кілька кліків та отримати номер заявки, щоб далі уточнити по ній статус», — зазначила заступник Міністра оборони України з питань цифровізації Катерина Черногоренко.

Як тепер це працює в Армія+:

  • Завантажте/оновіть застосунок і авторизуйтеся;
  • Якщо інформація в реєстрі відсутня, на екрані з’явиться повідомлення «Ми не знайшли даних про вашу військову службу», тоді натисніть «Я точно чинний військовий»;
  • Заповніть форму, вкажіть необхідні дані та надішліть;
  • Отримайте номер заявки, завдяки якому ви зможете відстежувати її статус, і очікуйте сповіщення про результат.

Загалом за півтора місяця роботи в Армія+ авторизувалося понад 270 тисяч військовослужбовців. Застосунок впровадили 1 тисяча військових частин, а також було подано 7 тисяч електронних рапортів, що мають юридичний статус паперового.

У Міноборони наголосили, що завантажувати застосунок Армія+ потрібно лише у Play Market та App Store. Посилання доступні також на офіційній сторінці застосунку.

Не довіряйте стороннім сайтам та неперевіреним посиланням у месенджерах та соцмережах.

Джерело